SZCZEGÓŁOWO - PIŁKA NOŻNA

 

OZNACZENIA SZCZEGÓŁOWE

PIŁKA NOŻNA

Zasady ogólne:

Wszystkie zakłady odnoszą się do regulaminowego czasu gry: 90 minut gry włącznie z przerwami i czasem doliczonym, bez dogrywki lub rzutów karnych, chyba, że w nazwie zakładu albo w szczegółowych oznaczeniach do zakładów stwierdzono inaczej (np. wynik 1. połowy).

 

W przypadku, gdy mecz odbywa się w innym wymiarze czasowym (np. 2x 30 minut), bukmacher zastrzega sobie prawo do unieważnienia zakładów oraz zwrócenia stawek.

 

Handicap: W przypadku handicapu dwudrogowego całkowitego (np. H (0), H (-1)) w sytuacji, gdy padł wynik, gdzie po uwzględnieniu handicapu, dana opcja typowania nie była dostępna w ofercie, zakłady na tę opcję typowania zostaną unieważnione i rozliczone z kursem 1,0

Decyzje sędziów lub jakiekolwiek decyzje o anulowaniu lub zmianie wyniku spotkania lub turnieju (np. walkower), podjęte przez organ zarządzający danym wydarzeniem po jego zakończeniu nie wpływają na dokonane rozliczenie zakładu. Jeżeli drużyna, na którą został zawarty zakład zostanie zdyskwalifikowana lub odmówiono jej udziału w zawodach, wszystkie zakłady na tę drużynę (np. drużyna wygra turniej) zostaną uznane za przegrane.

 

Strzelec bramki: Aby zakład był ważny, zawodnik musi wziąć udział w meczu. W innym przypadku zakłady zostaną unieważnione, a stawki zwrócone. Bramki samobójcze nie są uwzględniane.

Zakłady typu "Zawodnik strzeli gola i ... ":
- Aby zakład był ważny zawodnik musi wziąć udział meczu, w innym przypadku zakłady zostaną zwrócone bez względu na rozstrzygnięcie pozostałych warunków zakładu
- Jeśli wymieniony zawodnik wejdzie z ławki i nie zdobędzie gola zakłady zostaną rozliczone jako przegrane bez względu na rozstrzygnięcie pozostałych warunków zakładu

 

Strzelec pierwszej bramki: Aby zakład był ważny, zawodnik musi wziąć udział w meczu. W innym przypadku zakłady zostaną unieważnione, a stawki zwrócone. Gole samobójcze (zgodnie z oficjalnym wynikiem) nie liczą się. Jeśli pierwszy gol w meczu będzie golem samobójczym, a nie były oferowane żadne kursy na bramki samobójcze w zakładach na zdobywcę pierwszej bramki, wówczas wszystkie zakłady będą rozliczone jako przegrane. W przypadku, gdy nie padną żadne bramki, wszystkie ważne zakłady zostaną uznane za przegrane.

 

Strzelec ostatniej bramki: Aby zakład był ważny, zawodnik musi wziąć udział w meczu. W innym przypadku zakłady zostaną unieważnione, a stawki zwrócone. Gole samobójcze (zgodnie z oficjalnym wynikiem) nie liczą się. Jeśli ostatni gol w meczu będzie golem samobójczym, a nie były oferowane żadne kursy na bramki samobójcze w zakładach na zdobywcę ostatniej bramki, wtedy wszystkie zakłady będą rozliczone jako przegrane. Jeśli w meczu padła tylko jedna bramka, zawodnik, który ją zdobył będzie zarówno zdobywcą pierwszej jak i ostatniej bramki. W przypadku, gdy nie padną żadne bramki, wszystkie ważne zakłady zostaną uznane za przegrane. Jeżeli mecz nie zostanie dokończony, wówczas zakłady na strzelca ostatniej bramki zostaną unieważnione, a stawki zwrócone.

 

Kartki: Żadne kartki pokazane po zakończeniu meczu nie są brane pod uwagę przy rozliczeniu zakładu. Kartki oraz wykluczenia z gry mające miejsce podczas przerwy po pierwszej połowie meczu są brane pod uwagę w rezultacie ogólnym całego meczu, natomiast nie są uwzględniane przy zakładach zawartych oddzielnie jedynie na pierwszą lub drugą połowę meczu. Dla celów rozstrzygnięcia zakładu brane pod uwagę są wyłącznie kartki pokazane zawodnikom znajdującym się na polu gry. Nie liczą się natomiast kartki pokazane innym członkom zespołu (np. zawodnikom rezerwowym, trenerom, zmienionym zawodnikom) lub pokazane po zakończeniu meczu. Do celów rozstrzygnięcia zakładów dotyczących liczby kartek stosuje się następujące rozliczenia:

 

  • Żółta kartka = 1

 

  • Czerwona kartka = 2

 

  • Jedna żółta i jedna czerwona kartka pokazane temu samemu zawodnikowi = 3

 

  • Dwie żółte i jedna czerwona kartka pokazane temu samemu zawodnikowi = 3

 

Kto otrzyma pierwszą kartkę: Jeżeli według oficjalnych danych pierwsza żółta kartka zostanie pokazana dwóm lub więcej zawodnikom z przeciwnych drużyn w tym samym czasie, wtedy wszystkie zakłady na takie zdarzenie zostaną unieważnione, o ile w ofercie nie była dostępna opcja “Dwóch w tym samym czasie”.

 

Zakłady minutowe na żółte kartki rozliczane są zgodnie z momentem pokazania żółtej kartki przez sędziego, a nie z czasem naruszenia przepisów przez zawodnika.

 

Zakłady minutowe na rzuty rożne rozliczane są zgodnie z faktyczny czasem wykonania rzutu rożnego, a nie czasem przyznania rzutu rożnego przez sędziego.

 

Dokładny wynik meczu: Jeśli mecz zakończy się rezultatem, który nie był oferowany do zagrania, to wszystkie zakłady będą rozstrzygnięte jako przegrane. Jedynie zakłady z opcji “Inny wynik” będą rozliczone jako wygrane.

 

Zakłady minutowe: Przy rozstrzyganiu zakładów korekty przy użyciu wideoweryfikacji (ang. Video Assistant Referee, VAR) należy traktować jako zaistniałe w chwili wystąpienia pierwotnego zdarzenia, dla którego wideoweryfikacja została wykorzystana, nawet jeśli rozgrywka nie została przerwana natychmiast.

 

W przypadku przerwania meczu i nie dokończenia meczu lub braku ogłoszenia oficjalnego wyniku w ciągu dwóch dni kalendarzowych, licząc od dnia następnego po dniu w którym mecz został przerwany, wszelkie zakłady zostaną unieważnione, za wyjątkiem zakładów już definitywnie rozstrzygniętych.

 

Mityczne Mecze

Rozgrywki "Mityczne mecze" dotyczą meczów drużyn, które rozgrywają w danym dniu mecze z innymi drużynami w ramach swoich rozgrywek ligowych. Wynik meczu ustalany jest na podstawie liczby bramek strzelonych przez wymienione w zakładzie drużyny w swoich realnych meczach.

Przykład:

Realny meczu Premiere League: Manchester City - Everton, wynik meczu 2:1

Realny mecze Primera Division: Espanyol - Barcelona, wynik meczu 0:3

Mityczny mecz: Manchester City - Barcelona, wynik meczu 2:3

Na podstawie tak określonego wyniku rozliczane są wszystkie zakłady dotyczące zdarzeń rozgrywanych w ramach rozgrywek „Mityczne mecze”.

W zakładach sezonowych na liczbę strzelonych bramek przez zawodników oraz kluby Premier League uwzględniane są jedynie gole strzelone w rozgrywkach ligowych.

 

Szczegółowe oznaczenia do zakładów: 

 

1X2

 

Należy wytypować wynik końcowy meczu:

 

1 – oznacza zwycięstwo drużyny wymienionej na pierwszym miejscu,

 

X – oznacza remis,

 

2 – oznacza zwycięstwo drużyny wymienionej na drugim miejscu.

 

PONIŻEJ/POWYŻEJ X GOLI

 

Należy wytypować czy liczba goli strzelonych w meczu znajdzie się poniżej czy powyżej podanej wartości:

 

Poniżej – oznacza, że liczba strzelonych goli będzie poniżej podanej wartości,

 

Powyżej – oznacza, że liczba strzelonych goli będzie powyżej podanej wartości.

 

HANDICAP

 

Należy wytypować wynik meczu z uwzględnieniem handicapu dla jednej z drużyn:

 

1H – oznacza wygraną drużyny wymienionej na pierwszym miejscu po uwzględnieniu handicapu,

 

2H – oznacza wygraną drużyny wymienionej na drugim miejscu po uwzględnieniu handicapu,

 

Remis H – oznacza remis w spotkaniu po uwzględnieniu handicapu.

 

DOKŁADNY WYNIK

 

Należy wytypować jakim dokładnym wynikiem zakończy się spotkanie.

 

KTO STRZELI PIERWSZEGO GOLA

 

Należy wytypować która drużyna strzeli pierwszego gola w meczu:

 

1 – drużyna wymieniona na pierwszym miejscu strzeli pierwszego gola

 

2 – drużyna wymieniona na drugim miejscu strzeli pierwszego gola

 

Brak gola – żadna z drużyn nie strzeli gola w spotkaniu

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - 1X2

 

Należy wytypować wynik końcowy połowy wskazanej w nazwie zakładu:

 

1 – oznacza zwycięstwo drużyny wymienionej na pierwszym miejscu,

 

X – oznacza remis,

 

2 – oznacza zwycięstwo drużyny wymienionej na drugim miejscu.

 

OBIE DRUŻYNY STRZELĄ GOLA

 

Należy wytypować czy obie drużyny strzelą gola w meczu:

 

Tak – oznacza, że obie drużyny strzelą gola w meczu

 

Nie – oznacza, że obie drużyny nie strzelą gola w meczu

 

1.POŁOWA/CAŁY MECZ

 

Należy wytypować jak zakończy się pierwsza połowa i cały mecz:

 

1/1 – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra pierwszą połowę i wygra cały mecz,

 

1/X – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra pierwszą połowę i mecz zakończy się remisem,

 

1/2 – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra pierwszą połowę i drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra cały mecz,

 

X/1 – oznacza, że pierwsza połowa zakończy się remisem i drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra cały mecz,

 

X/X – oznacza, że pierwsza połowa zakończy się remisem i cały mecz zakończy się remisem,

 

X/2 – oznacza, że pierwsza połowa zakończy się remisem i drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra cały mecz,

 

2/1 – oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra pierwszą połowę i drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra cały mecz,

 

2/X – oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra pierwszą połowę i mecz zakończy się remisem,

 

2/2 – oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra pierwszą połowę i wygra cały mecz.

 

LICZBA GOLI W MECZU NIEPARZYSTA/PARZYSTA

 

Należy wytypować czy w meczu padnie nieparzysta, czy parzysta suma goli. 0 goli jest traktowane jako parzysta:

 

Nieparzysta – liczba goli w meczu będzie nieparzysta,

 

Parzysta – liczba goli w meczu będzie parzysta.

 

PODWÓJNA SZANSA

 

Należy wytypować jak rozstrzygnie się mecz:

 

1X – drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra lub zremisuje mecz,

 

12 – drużyna wymieniona na pierwszym lub drugim miejscu wygra mecz,

 

X2 – drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra lub zremisuje mecz.

 

ZAKŁAD BEZ REMISU

 

Należy wytypować zwycięzcę spotkania. W przypadku remisu nastąpi zwrot stawki.

1 – oznacza wygraną drużyny wymienionej na pierwszym miejscu,

 

2 – oznacza wygraną drużyny wymienionej na drugim miejscu.

 

W zakładach wielozdarzeniowych remis zostanie rozliczony po kursie 1.0


GOSPODARZE (GOŚCIE) PONIŻEJ/POWYŻEJ X GOLI

 

Należy wytypować czy liczba goli strzelonych przez drużynę wymienioną w nazwie zakładu będzie poniżej, czy powyżej danej wartości:

 

Poniżej – oznacza, że liczba strzelonych goli przez wskazaną drużynę będzie poniżej danej wartości,

 

Poniżej – oznacza, że liczba strzelonych goli przez wskazaną drużynę będzie poniżej danej wartości.

 

DOKŁADNA LICZBA GOLI GOSPODARZE (GOŚCIE)

 

Należy wytypować dokładną liczbę goli strzelonych przez drużynę wymienioną w nazwie zakładu.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) – PONIŻEJ/POWYŻEJ X GOLI

 

Należy wytypować czy liczba goli strzelonych we wskazanej w nazwie zakładu połowie znajdzie się poniżej, czy powyżej określonego przedziału:

 

Poniżej – oznacza, że liczba strzelonych goli będzie poniżej wyznaczonej wartości,

 

Powyżej – oznacza, że liczba strzelonych goli będzie powyżej wyznaczonej wartości.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - HANDICAP

 

Należy wytypować wynik połowy wskazanej w nazwie zakładu z uwzględnieniem handicapu dla jednej z drużyn:

 

1H – oznacza wygraną drużyny wymienionej na pierwszym miejscu po uwzględnieniu handicapu,

 

2H – oznacza wygraną drużyny wymienionej na drugim miejscu po uwzględnieniu handicapu,

 

Remis H – oznacza remis po uwzględnieniu handicapu.

 

STRZELEC PIERWSZEGO (OSTATNIEGO) GOLA

 

Należy wytypować zawodnika, który strzeli pierwszego (ostatniego) gola w meczu (samobóje nie są zaliczane).

 

Zakład ważny gdy zawodnik wystąpi w meczu.

 

DOKŁADNA SUMA GOLI (3-DROGOWO)

 

Należy wytypować dokładny przedział liczby goli strzelonych w meczu.

 

DOKŁADNA SUMA GOLI

 

Należy wytypować ile dokładnie goli zostanie strzelonych w meczu.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - DOKŁADNY WYNIK

 

Należy wytypować jakim dokładnym wynikiem zakończy się połowa wskazana w nazwie zakładu.

 

POŁOWA Z WIĘKSZĄ SUMĄ GOLI

 

Należy wytypować w której połowie zostanie strzelonych więcej goli:

 

1.połowa – więcej goli zostanie strzelonych w 1 połowie meczu

 

2.połowa – więcej goli zostanie strzelonych w 2 połowie meczu

 

Tyle samo – w obydwu połowach zostanie strzelonych tyle samo goli

 

WYNIK MECZU I PONIŻEJ/POWYŻEJ X GOLI

 

Należy wytypować wynik meczu i czy suma goli strzelonych w meczu będzie poniżej, czy powyżej podanej wartości:

 

1/poniżej – oznacza, że wygra drużyna wymieniona na pierwszym miejscu i suma goli w meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

X/poniżej – oznacza, że będzie remis w meczu i suma goli w meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

2/poniżej – oznacza, że wygra drużyna wymieniona na drugim miejscu i suma goli w meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

1/powyżej – oznacza, że wygra drużyna wymieniona na pierwszym miejscu i suma goli w meczu będzie powyżej podanej wartości,

 

X/powyżej – oznacza, że będzie remis w meczu i suma goli w meczu będzie powyżej podanej wartości,

 

2/powyżej – oznacza, że wygra drużyna wymieniona na drugim miejscu i suma goli w meczu będzie powyżej podanej wartości.

 

1. GOL I WYNIK MECZU

 

Należy wytypować, która drużyna strzeli pierwszego gola i wynik końcowy w meczu:

 

1/1 – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu pierwsza strzeli gola i wygra mecz,

 

1/2 – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu pierwsza strzeli gola i drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra mecz,

 

1/X – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu pierwsza strzeli gola i w meczu będzie remis,

 

2/X – oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu pierwsza strzeli gola i w meczu będzie remis,

 

2/1 – oznacza,  że drużyna wymieniona na drugim miejscu pierwsza strzeli gola i drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra mecz,

 

2/2 – oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu pierwsza strzeli gola i wygra mecz.

 

Brak gola – oznacza, że w meczu nie padnie żaden gol.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - SUMA GOLI NIEPARZYSTA/PARZYSTA

 

Należy wytypować czy suma goli zdobytych przez oba zespoły w połowie wskazanej w nazwie zakładu będzie nieparzysta, czy parzysta:

 

Nieparzysta – oznacza, że suma goli w połowie wskazanej w nazwie zakładu będzie nieparzysta,

 

Parzysta – oznacza, że suma goli w połowie wskazanej w nazwie zakładu będzie parzysta.

 

DOGRYWKA

 

Należy wytypować czy w meczu będzie dogrywka:

 

Tak – oznacza, że w meczu będzie dogrywka,

 

Nie – oznacza, że w meczu nie będzie dogrywki.

 

PRZEWAGA ZWYCIĘZCY

 

Należy wytypować z jaką przewagą zwycięska drużyna zakończy mecz.

 

STRZELEC GOLA

 

Należy wytypować, który z zawodników strzeli gola w meczu. Zakład jest ważny gdy wytypowany zawodnik wystąpi w meczu.

 

PONIŻEJ/POWYŻEJ X KARTEK

 

Należy wytypować czy suma kartek pokazanych w meczu będzie poniżej, czy powyżej podanej wartości:

 

Poniżej – suma kartek pokazanych w meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

Powyżej – suma kartek pokazanych w meczu będzie powyżej podanej wartości.

 

Do celów rozstrzygnięcia zakładów dotyczących liczby kartek stosuje się następujące rozliczenia:

 

• Żółta kartka = 1

 

• Czerwona kartka = 2

 

• Jedna żółta i jedna czerwona kartka pokazane temu samemu zawodnikowi= 3

 

Dwie żółte i jedna czerwona kartka pokazane temu samemu zawodnikowi= 3

 

PONIŻEJ/POWYŻEJ X KARTEK - 1.POŁOWA (2.POŁOWA)

 

Należy wytypować czy suma kartek pokazanych w połowie wskazanej w nazwie zakładu będzie poniżej, czy powyżej podanej wartości:

 

Poniżej – suma kartek pokazanych we wskazanej połowie będzie poniżej podanej wartości,

 

Powyżej – suma kartek pokazanych we wskazanej połowie będzie powyżej podanej wartości.

 

MINIMUM JEDNA CZERWONA KARTKA

 

Należy wytypować czy w meczu będzie pokazana co najmniej jedna czerwona kartka:

 

Tak – oznacza, że w meczu zostanie pokazana co najmniej jedna czerwona kartka,

 

Nie – oznacza, że w meczu nie będzie pokazana czerwona kartka.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - MINIMUM JEDNA CZERWONA KARTKA

 

Należy wytypować czy w połowie wskazanej w nazwie zakładu będzie pokazana co najmniej jedna czerwona kartka:

 

Tak – oznacza, że we wskazanej połowie zostanie pokazana co najmniej jedna czerwona kartka,

 

Nie – oznacza, że we wskazanej połowie nie będzie pokazana czerwona kartka.

 

GOSPODARZE (GOŚCIE) SUMA KARTEK

 

Należy wytypować ile dokładnie kartek w meczu otrzyma drużyna wymieniona w nazwie zakładu miejscu.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - GOSPODARZE (GOŚCIE) SUMA KARTEK

 

Należy wytypować ile dokładnie kartek w połowie wskazanej w nazwie zakładu otrzyma wskazana drużyna miejscu.

 

KTO OTRZYMA PIERWSZĄ KARTKĘ

 

Należy wytypować, która drużyna otrzyma pierwszą kartkę w meczu:

 

1 – oznacza, że pierwszą kartkę w meczu otrzyma drużyna wymieniona na pierwszym miejscu,

 

2 – oznacza, że pierwszą kartkę w meczu otrzyma drużyna wymieniona na drugim miejscu,

 

Bez kartek – oznacza, że w meczu nie będzie pokazana ani jedna kartka.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - PIERWSZA KARTKA

 

Należy wytypować, która drużyna otrzyma pierwszą kartkę w połowie wskazanej w nazwie zakładu

 

1 – oznacza, że pierwszą kartkę w we wskazanej połowie otrzyma drużyna wymieniona na pierwszym miejscu,

 

2 – oznacza, że pierwszą kartkę we wskazanej połowie otrzyma drużyna wymieniona na drugim miejscu,

 

Bez kartek – oznacza, że we wskazanej połowie nie będzie pokazana ani jedna kartka.

 

KTO OTRZYMA WIĘCEJ KARTEK

 

Należy wytypować, która drużyna otrzyma więcej kartek w meczu:

 

1 – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu otrzyma więcej kartek w meczu,

 

2 – oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu otrzyma więcej kartek w meczu,

 

Tyle samo – oznacza, że obydwie drużyny otrzymają taką samą liczbę kartek w meczu.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - KTO OTRZYMA WIĘCEJ KARTEK

 

Należy wytypować, która drużyna otrzyma więcej kartek we wskazanej w nazwie zakładu połowie:

 

1 – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu otrzyma więcej kartek we wskazanej połowie,

 

2 – oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu otrzyma więcej kartek we wskazanej połowie,

 

Tyle samo – oznacza, że obydwie drużyny otrzymają taką samą liczbę kartek  we wskazanej połowie.

 

SUMA PUNKTÓW KARNYCH

 

Należy wytypować przedział liczby punktów karnych przyznanych w meczu.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - PUNKTY KARNE

 

Należy wytypować przedział liczby punktów karnych otrzymanych przez drużyny w połowie wskazanej w nazwie zakładu.

 

SUMA KARTEK

 

Należy wytypować dokładną liczbę kartek przyznanych w meczu.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - SUMA KARTEK

 

Należy wytypować dokładną liczbę kartek przyznanych w połowie wskazanej w nazwie zakładu.

 

GOSPODARZE (GOŚCIE) CZERWONA KARTKA

 

Należy wytypować czy drużyna wymieniona w nazwie zakładu otrzyma czerwoną kartkę w meczu:

 

Tak – oznacza, że drużyna wymieniona w nazwie zakładu, otrzyma czerwoną kartkę w meczu,

 

Nie – oznacza, że drużyna wymieniona w nazwie zakładu, nie otrzyma czerwonej kartki w meczu.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - GOSPODARZE (GOŚCIE) CZERWONA KARTKA

 

Należy wytypować czy drużyna wymieniona w nazwie zakładu otrzyma czerwoną kartkę we wskazanej połowie:

 

Tak – oznacza, że drużyna wymieniona w nazwie zakładu otrzyma czerwoną kartkę,

 

Nie – oznacza, że drużyna wymieniona w nazwie zakładu nie otrzyma czerwonej kartki.

 

DOKŁADNY WYNIK 1. POŁOWA/DOKŁADNY WYNIK MECZ

 

Należy wytypować jaki będzie dokładny wynik spotkania po 1. połowie i dokładny wynik meczu.

 

Jedną z możliwych opcji typowania jest 4+ co oznacza, każdy wynik, gdzie liczba bramek do przerwy, albo końcowa jest równa lub większa niż 4

 

DOGRYWKA + GOL

 

Należy wytypować czy w meczu będzie dogrywka i czy zostanie w niej strzelony gol:

 

Tak – w meczu będzie dogrywka i zostanie w niej strzelony gol,

 

Nie – w meczu nie będzie dogrywki albo będzie dogrywka, ale nie zostanie w niej strzelony gol.

 

RZUTY KARNE

 

Należy wytypować czy mecz rozstrzygną rzuty karne:

 

Tak – mecz zostanie rozstrzygnięty w rzutach karnych,

 

Nie – w meczu nie dojdzie do rzutów karnych.

 

ROZSTRZYGNIĘCIE MECZU

 

Należy wytypować jak zostanie rozstrzygnięty mecz:

 

Po 90 minutach – drużyna wygra w regulaminowym czasie gry,

 

Po dogrywce – drużyna wygra w dogrywce,

 

Po rzutach karnych – drużyna wygra po rzutach karnych.

 

DRUŻYNA GOSPODARZY (GOŚCI) STRZELI GOLA

 

Należy wytypować czy drużyna wymieniona w nazwie zakładu strzeli gola. Pod uwagę brane są tylko bramki strzelone w regulaminowym czasie gry bez dogrywki i ewentualnych rzutów karnych.

 

Tak – oznacza, że drużyna wymieniona w nazwie zakładu strzeli gola

 

Nie – oznacza, że drużyna wymieniona w nazwie zakładu straci nie strzeli gola.

 

DRUŻYNA ZDOBĘDZIE GOLA

 

Należy wytypować, która drużyna strzeli gola w meczu:

 

Tylko gospodarze – oznacza, że tylko drużyna wymieniona na pierwszym miejscu strzeli gola,

 

Tylko goście – oznacza, że tylko drużyna wymieniona na pierwszym miejscu strzeli gola,

 

Obie drużyny strzelą – oznacza, że obie drużyny strzelą gola w meczu,

 

Żadna – oznacza, że żadna z drużyn nie strzeli gola w meczu.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - SUMA GOLI

 

Należy wytypować sumę goli strzelonych w połowie wskazanej w nazwie zakładu.

 

PONIŻEJ/POWYŻEJ X RZUTÓW ROŻNYCH

 

Należy wytypować czy suma rzutów rożnych w meczu znajdzie się poniżej, czy powyżej określonego przedziału:

 

Poniżej – oznacza, że suma rzutów rożnych będzie poniżej wyznaczonej wartości,

 

Powyżej – oznacza, że suma rzutów rożnych będzie powyżej wyznaczonej wartości.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - PONIŻEJ/POWYŻEJ X RZUTÓW ROŻNYCH

 

Należy wytypować czy suma rzutów rożnych w połowie wskazanej w nazwie zakładu znajdzie się poniżej, czy powyżej określonego przedziału:

 

Poniżej – oznacza, że suma rzutów rożnych we wskazanej połowie  będzie poniżej wyznaczonej wartości,

 

Powyżej – oznacza, że suma rzutów rożnych we wskazanej połowie będzie powyżej wyznaczonej wartości.

 

HANDICAP - RZUTY ROŻNE

 

Należy wytypować, która drużyna wykona w meczu więcej rzutów rożnych z uwzględnieniem handicapu przyznanego jednej z drużyn:

 

1H – oznacza wygraną drużyny wymienionej na pierwszym miejscu po uwzględnieniu handicapu,

 

2H – oznacza wygraną drużyny wymienionej na drugim miejscu po uwzględnieniu handicapu.

 

RZUTY ROŻNE - HANDICAP 1.POŁOWA (2.POŁOWA)

 

Należy wytypować wynik rzutów rożnych w połowie wskazanej w nazwie zakładu z uwzględnieniem handicapu dla jednej z drużyn:

 

1H – oznacza wygraną drużyny wymienionej na pierwszym miejscu po uwzględnieniu handicapu,

 

2H – oznacza wygraną drużyny wymienionej na drugim miejscu po uwzględnieniu handicapu.

 

KTO WIĘCEJ RZUTÓW ROŻNYCH

 

Należy wytypować, która drużyna wykona więcej rzutów rożnych w meczu:

 

Gospodarze – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wykona więcej rzutów rożnych,

 

Tyle samo – oznacza, że drużyny wykonają tyle samo rzutów rożnych,

 

Goście - oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wykona więcej rzutów rożnych.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - KTO WIĘCEJ RZUTÓW ROŻNYCH

 

Należy wytypować, która drużyna wykona więcej rzutów rożnych w połowie wskazanej w nazwie zakładu:

 

Gospodarze – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wykona więcej rzutów rożnych,

 

Tyle samo – oznacza, że drużyny wykonają tyle samo rzutów rożnych,

 

Goście - oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wykona więcej rzutów rożnych.

 

SUMA RZUTÓW ROŻNYCH – NIEPARZYSTA/PARZYSTA

 

Należy wytypować czy suma rzutów rożnych w meczu będzie nieparzysta, czy parzysta:

 

Nieparzysta – oznacza, że suma rzutów rożnych w meczu będzie nieparzysta,

 

Parzysta – oznacza, że suma rzutów rożnych w meczu będzie parzysta.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - SUMA RZUTÓW ROŻNYCH – NIEPARZYSTA/PARZYSTA

 

Należy wytypować czy suma rzutów rożnych w połowie wskazanej w nazwie zakładu będzie nieparzysta, czy parzysta:

 

Nieparzysta – oznacza, że suma rzutów rożnych będzie nieparzysta,

 

Parzysta – oznacza, że suma rzutów rożnych będzie parzysta.

 

PIERWSZY RZUT ROŻNY

 

Należy wytypować, która drużyna wykona pierwszy rzut rożny w meczu:

 

1 – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wykona pierwszy rzut rożny,

 

2 - oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wykona pierwszy rzut rożny,

 

Brak – oznacza, że w meczu nie będzie rzutów rożnych.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - PIERWSZY RZUT ROŻNY

 

Należy wytypować, która drużyna wykona pierwszy rzut rożny w połowie wskazanej w nazwie zakładu:

 

1 – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wykona pierwszy rzut rożny,

 

2 - oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wykona pierwszy rzut rożny,

 

Brak – oznacza, że w 1. połowie (2. połowie) meczu nie będzie rzutów rożnych.

 

GOSPODARZE (GOŚCIE) - SUMA RZUTÓW ROŻNYCH

 

Należy wytypować ile dokładnie rzutów rożnych wykona drużyna wymieniona w nazwie zakładu.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - SUMA RZUTÓW ROŻNYCH - GOSPODARZE (GOŚCIE)

 

Należy wytypować ile dokładnie rzutów rożnych we wskazanej połowie wykona drużyna wymieniona w nazwie zakładu.

 

OSTATNI RZUT ROŻNY

 

Należy wytypować, która drużyna wykona ostatni rzut rożny w meczu:

 

1 – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wykona ostatni rzut rożny,

 

2 - oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wykona ostatni rzut rożny,

 

Brak – oznacza, że w meczu nie będzie rzutów rożnych.

 

1.POŁOWA - OSTATNI RZUT ROŻNY

 

Należy wytypować, która drużyna wykona ostatni rzut rożny w połowie   wskazanej w nazwie zakładu:

 

1 – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wykona ostatni rzut rożny,

 

2 - oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wykona ostatni rzut rożny,

 

Brak – oznacza, że w 1 połowie meczu nie będzie rzutów rożnych.

 

OSTATNI GOL

 

Należy wytypować, która drużyna strzeli ostatniego gola w meczu:

 

1 – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu strzeli ostatniego gola,

 

2 - oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu strzeli ostatniego gola,

 

Brak gola – oznacza, że w meczu nie będzie goli.

 

SUMA RZUTÓW ROŻNYCH

 

Należy wytypować dokładny przedział liczby rzutów rożnych w meczu.:

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - SUMA RZUTÓW ROŻNYCH  

 

Należy wytypować dokładny przedział liczby rzutów rożnych w połowie wskazanej w nazwie zakładu.

 

GOSPODARZE (GOŚCIE) - WYGRAJĄ OBIE POŁOWY

 

Należy wytypować czy drużyna wymieniona w nazwie zakładu wygra obydwie połowy:

 

Tak – oznacza, że drużyna wygra obie połowy,

 

Nie – oznacza, że drużyna nie wygra obydwu połów.

 

GOSPODARZE (GOŚCIE) - WYGRAJĄ JEDNĄ POŁOWĘ

 

Należy wytypować czy drużyna wymieniona w nazwie zakładu wygra przynajmniej jedną połowę:

 

Tak – oznacza, że drużyna wygra przynajmniej jedną połowę,

 

Nie – oznacza, że drużyna nie wygra żadnej z połów.

 

GOSPODARZE (GOŚCIE) - STRZELĄ GOLA W OBU POŁOWACH

 

Należy wytypować czy drużyna wymieniona w nazwie zakładu strzeli gola w obu połowach:

 

Tak – oznacza, że drużyna strzeli gola w obu połowach,

 

Nie – oznacza, że drużyna nie strzeli gola w obu połowach.

 

PONIŻEJ (POWYŻEJ) 1.5 GOLA W KAŻDEJ POŁOWIE

 

Należy wytypować czy w każdej połowie zostanie strzelonych poniżej (powyżej) 1.5 gola:

 

Tak – oznacza, że w każdej połowie zostanie strzelonych poniżej (powyżej) 1.5 gola,

 

Nie - oznacza, że w każdej połowie nie zostanie strzelonych poniżej (powyżej) 1.5 gola.

 

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - PODWÓJNA SZANSA

 

Należy wytypować jak rozstrzygnie się połowa wskazana w nazwie zakładu:

 

1X – drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra lub zremisuje,

 

12 – drużyna wymieniona na pierwszym lub drugim miejscu wygra,

 

X2 – drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra lub zremisuje.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - ZAKŁAD BEZ REMISU

 

Należy wytypować zwycięzcę połowy wskazanej w nazwie zakładu. W przypadku remisu nastąpi zwrot stawki:

 

1 – oznacza wygraną drużyny wymienionej na pierwszym miejscu,

 

2 – oznacza wygraną drużyny wymienionej na drugim miejscu.

 

W zakładach wielozdarzeniowych remis zostanie rozliczony po kursie 1.0.

 

CZAS PIERWSZEGO GOLA

 

Należy wytypować, w którym przedziale czasowym zostanie strzelony pierwszy gol.

 

1-10 MINUTA 1X2

 

Należy wytypować jaki będzie wynik po pierwszych 10 minutach gry:

 

1 – oznacza zwycięstwo drużyny wymienionej na pierwszym miejscu,

 

X – oznacza remis,

 

2 – oznacza zwycięstwo drużyny wymienionej na drugim miejscu.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - OBIE DRUŻYNY STRZELĄ GOLA

 

Należy wytypować czy obie drużyny strzelą gola w połowie wskazanej w nazwie zakładu:

 

Tak – oznacza, że obie drużyny strzelą gola

 

Nie – oznacza, że obie drużyny nie strzelą gola

 

GOSPODARZE (GOŚCIE) POŁOWA Z WIĘKSZĄ LICZBĄ GOLI

 

Należy wytypować w której połowie drużyna wymieniona w nazwie zakładu strzeli więcej goli:

 

1 połowa – oznacza, że drużyna strzeli więcej goli w pierwszej połowie,

 

2 połowa – oznacza, że drużyna strzeli więcej goli w drugiej połowie,

 

Tyle samo – oznacza, że w obydwu połowach strzeli tyle samo goli.

 

DOKŁADNY WYNIK (Z INNYM)

 

Należy wytypować dokładny wynik jakim zakończy się spotkanie. 

 

Opcja „inny niż” oznacza każdy wynik, w którym suma bramek przekroczy określony próg.

 

WYNIK MECZU I OBIE DRUŻYNY STRZELĄ GOLA

 

Należy wytypować wynik meczu oraz czy obie drużyny strzelą co najmniej jednego gola w meczu:

 

1 i tak – oznacza, że wygra drużyna wymieniona na pierwszym miejscu i obie drużyny strzelą gola w meczu,

 

1 i nie – oznacza, że wygra drużyna wymieniona na pierwszym miejscu i obie drużyny nie strzelą gola w meczu,

 

X i tak – oznacza, że mecz zakończy się remisem i obie drużyny strzelą gola w meczu,

 

X i nie – oznacza, że mecz zakończy się remisem i obie drużyny nie strzelą gola w meczu,

 

2 i tak - oznacza, że wygra drużyna wymieniona na drugim miejscu i obie drużyny strzelą gola w meczu,

 

2 i nie - oznacza, że wygra drużyna wymieniona na drugim miejscu i obie drużyny nie strzelą gola w meczu.

 

AWANS

 

Należy wytypować, która drużyna zakwalifikuje się do następnej rundy

 

1 – oznacza awans drużyny wymienionej na pierwszym miejscu,

 

2 – oznacza awans drużyny wymienionej na drugim miejscu.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - KTO STRZELI PIERWSZEGO GOLA

 

Należy wytypować, która drużyna jako pierwsza strzeli gola w połowie wskazanej w nazwie zakładu:

 

1 – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu strzeli gola jako pierwsza,

 

Brak gola – oznacza, że nie zostanie strzelony gol,

 

2 - oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu strzeli gola jako pierwsza.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - SUMA GOLI - GOSPODARZE (GOŚCIE)

 

Należy wytypować ile dokładnie goli strzeli drużyna wymieniona w nazwie zakładu we wskazanej połowie.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - GOSPODARZE (GOŚCIE) - STRZELI GOLA

 

Należy wytypować czy drużyna wymieniona w nazwie zakładu strzeli gola we wskazanej połowie spotkania:

 

Tak – oznacza, że drużyna wymieniona w nazwie zakładu strzeli gola we wskazanej połowie spotkania,

 

Nie – oznacza, że drużyna wymieniona w nazwie zakładu nie straci gola we wskazanej połowie spotkania.

 

GOSPODARZ WYGRA = ZWROT

 

Należy wytypować czy w meczu będzie remis czy wygra drużyna gości.

W przypadku zwycięstwa gospodarza nastąpi zwrot stawki. W zakładach wielozdarzeniowych zakład zostanie rozliczony po kursie 1.0.

 

GOŚCIE WYGRAJĄ = ZWROT

 

Należy wytypować czy w meczu będzie remis czy wygra drużyna gospodarzy.

 

W przypadku zwycięstwa gości nastąpi zwrot stawki. W zakładach wielozdarzeniowych zakład zostanie rozliczony po kursie 1.0.

 

GOSPODARZE (GOŚCIE) WYGRAJĄ DO ZERA

 

Należy wytypować czy drużyna wymieniona w nazwie zakładu wygra spotkanie do zera:

 

Tak – oznacza, że wskazana drużyna wygra spotkanie do zera,

 

Nie - oznacza, że wskazana  drużyna nie wygra spotkania do zera.

 

GOSPODARZE (GOŚCIE) SUMA GOLI – NIEPARZYSTA/PARZYSTA

 

Należy wytypować czy suma goli w meczu drużyny wymienionej w nazwie zakładu będzie nieparzysta, czy parzysta. 0 goli jest traktowane jako parzysta:

 

Nieparzysta – suma goli w meczu będzie nieparzysta,

 

Parzysta – suma goli w meczu będzie parzysta.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) WYNIK I PONIŻEJ/POWYŻEJ X GOLI

 

Należy wytypować wynik pierwszej (drugiej) połowy meczu i czy suma goli strzelonych w pierwszej (drugiej) połowie meczu będzie poniżej, czy powyżej podanej wartości:

 

1/poniżej – oznacza, że wygra drużyna wymieniona na pierwszym miejscu i suma goli będzie poniżej podanej wartości,

 

X/poniżej – oznacza, że będzie remis w meczu i suma goli będzie poniżej podanej wartości,

 

2/poniżej – oznacza, że wygra drużyna wymieniona na drugim miejscu i suma goli będzie poniżej podanej wartości,

 

1/powyżej – oznacza, że wygra drużyna wymieniona na pierwszym miejscu i suma goli będzie powyżej podanej wartości,

 

X/powyżej – oznacza, że będzie remis w meczu i suma goli będzie powyżej podanej wartości,

 

2/powyżej – oznacza, że wygra drużyna wymieniona na drugim miejscu i suma goli będzie powyżej podanej wartości.

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) 1X2 I OBIE DRUŻYNY STRZELĄ GOLA

 

Należy wytypować wynik 1. połowy (2. połowy) meczu i czy obie drużyny strzelą co najmniej jednego gola w 1. połowie (2. połowie) meczu:

 

1 i tak – oznacza, że wygra drużyna wymieniona na pierwszym miejscu i obie drużyny strzelą gola,

 

1 i nie – oznacza, że wygra drużyna wymieniona na pierwszym miejscu i obie drużyny nie strzelą gola,

 

X i tak – oznacza, że mecz zakończy się remisem i obie drużyny strzelą gola,

 

X i nie – oznacza, że mecz zakończy się remisem i obie drużyny nie strzelą gola,

 

2 i tak - oznacza, że wygra drużyna wymieniona na drugim miejscu i obie drużyny strzelą gola,

 

2 i nie - oznacza, że wygra drużyna wymieniona na drugim miejscu i obie drużyny nie strzelą gola.

 

OBIE DRUŻYNY STRZELĄ I PONIŻEJ/POWYŻEJ X GOLI

 

Należy wytypować czy obydwie drużyny strzelą gola w meczu i czy suma goli w meczu będzie poniżej, czy powyżej podanej wartości:

 

Tak i poniżej – oznacza, że obie drużyny strzelą gola w meczu i suma goli będzie poniżej podanej wartości,

 

Tak i powyżej - oznacza, że obie drużyny strzelą gola w meczu i suma goli będzie powyżej podanej wartości,

 

Nie i poniżej - oznacza, że obie drużyny nie strzelą gola w meczu i suma goli będzie poniżej podanej wartości,

 

Nie i powyżej - oznacza, że obie drużyny nie strzelą gola w meczu i suma będzie powyżej podanej wartości.

 

1./2. POŁOWA OBA ZESPOŁY STRZELĄ GOLA

 

Należy wytypować czy obie drużyny strzelą gola w 1. połowie i w 2. połowie meczu:

 

Tak/Tak – oznacza, że obie drużyny strzelą gola w 1. połowie meczu i w 2. połowie meczu,

 

Tak/Nie - oznacza, że obie drużyny strzelą gola w 1. połowie meczu, ale obie drużyny nie strzelą gola w 2. połowie meczu,

 

Nie/Tak - oznacza, że obie drużyny nie strzelą gola w 1. połowie meczu, ale obie drużyny strzelą gola w 2. połowie meczu,

 

Nie/Nie – oznacza, że obie drużyny nie strzelą gola w 1. połowie meczu i w 2. połowie meczu.

 

PODWÓJNA SZANSA I PONIŻEJ/POWYŻEJ X GOLI

 

Należy wytypować jak rozstrzygnie się mecz i czy liczba goli w meczu będzie poniżej, czy powyżej podanej wartości:

 

1X i poniżej – drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra lub zremisuje mecz i liczba goli będzie poniżej podanej wartości,

 

12 i poniżej – drużyna wymieniona na pierwszym lub drugim miejscu wygra mecz i liczba goli będzie poniżej podanej wartości,

 

X2 i poniżej – drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra lub zremisuje mecz i liczba goli będzie poniżej podanej wartości,

 

1X i powyżej – drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra lub zremisuje mecz i liczba goli będzie powyżej podanej wartości,

 

12 i powyżej – drużyna wymieniona na pierwszym lub drugim miejscu wygra mecz i liczba goli będzie powyżej podanej wartości,

 

X2 i powyżej – drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra lub zremisuje mecz i liczba goli będzie powyżej podanej wartości.

 

PODWÓJNA SZANSA I OBIE DRUŻYNY STRZELĄ GOLA

 

Należy wytypować jak rozstrzygnie się mecz i czy obie drużyny strzelą co najmniej jednego gola w meczu:

 

1X i tak – drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra lub zremisuje mecz i obie drużyny strzelą gola w meczu,

 

12 i tak – drużyna wymieniona na pierwszym lub drugim miejscu wygra mecz i obie drużyny strzelą gola w meczu,

 

X2 i tak – drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra lub zremisuje mecz i obie drużyny strzelą gola w meczu,

 

1X i nie – drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra lub zremisuje mecz i obie drużyny nie strzelą gola w meczu,

 

12 i nie – drużyna wymieniona na pierwszym lub drugim miejscu wygra mecz i obie drużyny nie strzelą gola w meczu,

 

X2 i nie – drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra lub zremisuje mecz i obie drużyny nie strzelą gola w meczu.

 

PODWÓJNA SZANSA I OBIE DRUŻYNY STRZELĄ GOLA W 1.POŁOWIE (2.POŁOWIE)

 

Należy wytypować jak rozstrzygnie się mecz i czy obie drużyny strzelą co najmniej jednego gola w 1. połowie (2. połowie) meczu:

 

1X i tak – drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra lub zremisuje mecz i obie drużyny strzelą gola w 1.połowie (2. połowie) meczu,

 

12 i tak – drużyna wymieniona na pierwszym lub drugim miejscu wygra mecz i obie drużyny strzelą gola w 1. połowie (2. połowie) meczu,

 

X2 i tak – drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra lub zremisuje mecz i obie drużyny strzelą gola w 1. połowie (2. połowie) meczu,

 

1X i nie – drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra lub zremisuje mecz i obie drużyny nie strzelą gola w 1. połowie (2. połowie) meczu,

 

12 i nie – drużyna wymieniona na pierwszym lub drugim miejscu wygra mecz i obie drużyny nie strzelą gola w 1. połowie (2. połowie) meczu,

 

X2 i nie – drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra lub zremisuje mecz i obie drużyny nie strzelą gola w 1. połowie (2. połowie) meczu.

 

MULTIWYNIK

 

Należy wytypować w której grupie wyników będzie się mieścił wynik końcowy

 

MULTIGOLE

 

Należy wytypować w której grupie wyników będzie się mieściła liczba goli strzelonych w meczu

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) MULTIGOLE

 

Należy wytypować w której grupie wyników będzie się mieściła liczba goli strzelonych w połowie wskazanej w nazwie zakładu.

 

GOSPODARZE (GOŚCIE) – MULTIGOLE

 

Należy wytypować w której grupie wyników będzie się mieściła liczba goli strzelonych przez drużynę wymienioną na pierwszym (drugim) miejscu

 

1.POŁOWA (2.POŁOWA) - PODWÓJNA SZANSA I OBIE DRUŻYNY STRZELĄ GOLA

 

Należy wytypować jak rozstrzygnie się 1. połowa (2. połowa) meczu i czy obie drużyny strzelą co najmniej jednego gola w 1. połowie (2. połowie) meczu:

 

1X i tak – drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra lub zremisuje 1. połowę (2. połowę) meczu i obie drużyny strzelą gola w 1. połowie (2. połowie) meczu,

 

12 i tak – drużyna wymieniona na pierwszym pierwszym lub drugim miejscu wygra 1. połowę (2. połowę) meczu i obie drużyny strzelą gola w 1. połowie (2. połowie) meczu,

 

X2 i tak – drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra lub zremisuje 1 .połowę (2. połowę) meczu i obie drużyny strzelą gola w 1. połowie (2. połowie) meczu,

 

1X i nie – drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra lub zremisuje 1. połowę (2. połowę) meczu i obie drużyny nie strzelą gola w 1. połowie (2. połowie) meczu,

 

12 i nie – drużyna wymieniona na pierwszym lub drugim miejscu wygra 1. połowę (2. połowę) meczu i obie drużyny nie strzelą gola w 1. połowie (2. połowie) meczu,

 

X2 i nie – drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra lub zremisuje 1. połowę (2. połowę) meczu i obie drużyny nie strzelą gola w 1. połowie (2. połowie) meczu.

 

1.POŁOWA/CAŁY MECZ I PONIŻEJ/POWYŻEJ

 

Należy wytypować jak zakończy się pierwsza połowa i cały mecz i czy suma goli strzelonych w meczu znajdzie się poniżej, czy powyżej podanej wartości:

 

1/1 i poniżej – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra pierwszą połowę i wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

1/X i poniżej – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra pierwszą połowę i mecz zakończy się remisem, a suma goli strzelonych w meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

1/2 i poniżej – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra pierwszą połowę i drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

X/1 i poniżej – oznacza, że pierwsza połowa zakończy się remisem i drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

X/X i poniżej – oznacza, że pierwsza połowa zakończy się remisem i cały mecz zakończy się remisem, a suma goli strzelonych w meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

X/2 i poniżej – oznacza, że pierwsza połowa zakończy się remisem i drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

2/1 i poniżej – oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra pierwszą połowę i drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

2/X i poniżej – oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra pierwszą połowę i mecz zakończy się remisem, a suma goli strzelonych w meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

2/1 i poniżej – oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra pierwszą połowę i wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

1/1 i powyżej – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra pierwszą połowę i wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w meczu będzie powyżej podanej wartości,

 

1/X i powyżej – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra pierwszą połowę i mecz zakończy się remisem, a suma goli strzelonych w meczu będzie powyżej podanej wartości,

 

1/2 i powyżej – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra pierwszą połowę i drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w meczu będzie powyżej podanej wartości,

 

X/1 i powyżej – oznacza, że pierwsza połowa zakończy się remisem i drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w meczu będzie powyżej podanej wartości,

 

X/X i powyżej – oznacza, że pierwsza połowa zakończy się remisem i cały mecz zakończy się remisem, a suma goli strzelonych w meczu będzie powyżej podanej wartości,

 

X/2 i powyżej – oznacza, że pierwsza połowa zakończy się remisem i drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w meczu będzie powyżej podanej wartości,

 

2/1 i powyżej – oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra pierwszą połowę i drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w meczu będzie powyżej podanej wartości

 

2/X i powyżej – oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra pierwszą połowę i mecz zakończy się remisem, a suma goli strzelonych w meczu będzie powyżej podanej wartości,

 

2/2 i powyżej – oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra pierwszą połowę i wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w meczu będzie powyżej podanej wartości.

 

1.POŁOWA/CAŁY MECZ I PONIŻEJ/POWYŻEJ 1. POŁOWA

 

Należy wytypować jak zakończy się pierwsza połowa i cały mecz i czy suma goli strzelonych w 1. połowie meczu znajdzie się poniżej czy powyżej podanej wartości:

 

1/1 i poniżej – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra pierwszą połowę i wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w 1. połowie meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

1/X i poniżej – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra pierwszą połowę i mecz zakończy się remisem, a suma goli strzelonych w 1. połowie meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

1/2 i poniżej – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra pierwszą połowę i drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w 1. połowie meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

X/1 i poniżej – oznacza, że pierwsza połowa zakończy się remisem i drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w 1. połowie meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

X/X i poniżej – oznacza, że pierwsza połowa zakończy się remisem i cały mecz zakończy się remisem, a suma goli strzelonych w 1. połowie meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

X/2 i poniżej – oznacza, że pierwsza połowa zakończy się remisem i drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w 1. połowie meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

2/1 i poniżej – oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra pierwszą połowę i drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w 1. połowie meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

2/X i poniżej – oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra pierwszą połowę i mecz zakończy się remisem, a suma goli strzelonych w 1. połowie meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

2/1 i poniżej – oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra pierwszą połowę i wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w 1. połowie meczu będzie poniżej podanej wartości,

 

1/1 i powyżej – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra pierwszą połowę i wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w 1. połowie meczu będzie powyżej podanej wartości,

 

1/X i powyżej – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra pierwszą połowę i mecz zakończy się remisem, a suma goli strzelonych w 1. połowie meczu będzie powyżej podanej wartości,

 

1/2 i powyżej – oznacza, że drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra pierwszą połowę i drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w 1. połowie meczu będzie powyżej podanej wartości,

 

X/1 i powyżej – oznacza, że pierwsza połowa zakończy się remisem i drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w 1. połowie meczu będzie powyżej podanej wartości,

 

X/X i powyżej – oznacza, że pierwsza połowa zakończy się remisem i cały mecz zakończy się remisem, a suma goli strzelonych w 1. połowie meczu będzie powyżej podanej wartości,

 

X/2 i powyżej – oznacza, że pierwsza połowa zakończy się remisem i drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w 1. połowie meczu będzie powyżej podanej wartości,

 

2/1 i powyżej – oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra pierwszą połowę i drużyna wymieniona na pierwszym miejscu wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w 1. połowie meczu będzie powyżej podanej wartości,

 

2/X i powyżej – oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra pierwszą połowę i mecz zakończy się remisem, a suma goli strzelonych w 1. połowie meczu będzie powyżej podanej wartości,

 

2/2 i powyżej – oznacza, że drużyna wymieniona na drugim miejscu wygra pierwszą połowę i wygra cały mecz, a suma goli strzelonych w 1. połowie meczu będzie powyżej podanej wartości.

 

ZAKŁADY SPECJALNE

Każda drużyna powyżej X rzutu rożnego w każdej połowie - należy wytypować czy każda z drużyn wykona w poszczególnych połowach określoną w nazwie zakładu liczbę rzutów rożnych. Np. jeśli w nazwie zakładu występuje  powyżej 1 oznacza to, że w każdej połowie, każda drużyna musi wykonać minimum dwa rzuty rożne. Zakład obejmuje wyłącznie regulaminowy czas gry. 

Powyżej/poniżej X gola, powyżej X kartek, powyżej x rzutów rożnych - należy wytypować czy każda z określonych w nazwie zakładu wartości dotyczących liczby bramek, liczby rzutów rożnych, oraz liczby żółtych kartek zostanie spełniona. Zakład obejmuje wyłącznie regulaminowy czas gry.

Zawodnik strzeli gola i jego zespół wygra - należy wytypować czy dany zawodnik strzeli gola i jego zespół wygra. Aby zakład był ważny, zawodnik musi wziąć udział w meczu, w innym przypadku zdarzenie zostanie rozliczone po kursie 1.0. Bramki samobójcze nie są uwzględniane.  Zakład obejmuje wyłącznie regulaminowy czas gry

Liczba fauli popełnionych przez zawodnika - należy wytypować czy dany zawodnik popełni określoną liczbę fauli. Zakłady rozstrzygane są na podstawie oficjalnego raportu publikowanego na witrynie podanej w treści zakładu. Dany zawodnik musi wystąpić od początku spotkania. 

Liczba fauli popełnionych na zawodniku - należy wytypować czy na danym zawodniku zostanie popełniona określona liczba fauli. Zakłady rozstrzygane są na podstawie oficjalnego raportu publikowanego na witrynie podanej w treści zakładu. Dany zawodnik musi wystąpić od początku spotkania. 

Zespół wygra a zawodnik X i zawodnik Y strzeli gola - aby zakład był ważny wymienieni zawodnicy muszą wziąć udział w meczu. W innym przypadku wszystkie zakłady zostaną zwrócone.

Zespół wygra i powyżej X goli - aby zakład był wygrany wskazany zespół musi wygrać i w meczu musi paść powyżej wskazanej liczby goli.

Czy sędzia główny skorzysta ze strefy do wideoweryfikacji? Zakład zostanie rozliczony jako wygrany, jeśli sędzia główny przerwie grę w celu osobistej wideoweryfikacji spornej sytuacji. Dyskretne sprawdzanie lub inne formy weryfikacji z użyciem systemu VAR nie będą brane pod uwagę przy rozliczaniu tego zakładu.

 

Zakłady statystyczne na posiadanie piłki, liczbę celnych strzałów na bramkę, liczbę fauli oraz liczbę spalonych rozstrzygane są według oficjalnego raportu pomeczowego publikowanego przez organizatora rozgrywek. 

 

PLAYER BETS

Zawodnik strzeli gola - należy wytypować zawodnika, który strzeli bramkę w danym spotkaniu. Aby zakład był ważny, zawodnik musi wziąć udział w meczu. W innym przypadku zakłady zostaną unieważnione, a stawki zwrócone. Zakład obejmuje wyłącznie regulaminowy czas gry. Bramki samobójcze nie są uwzględniane.

 

Strzelec 1. gola - należy wytypować zawodnika, który strzeli pierwszą bramkę w danym spotkaniu. Gole samobójcze (zgodnie z oficjalnym wynikiem) nie liczą się. Jeśli pierwszy gol w meczu będzie golem samobójczym, a nie były oferowane żadne kursy na bramki samobójcze w zakładach na zdobywcę pierwszej bramki, wówczas wszystkie zakłady będą rozliczone jako przegrane. W przypadku, gdy nie padną żadne bramki, wszystkie ważne zakłady zostaną uznane za przegrane. Zakład obejmuje wyłącznie regulaminowy czas gry.

 

Strzelec ostatniego gola - należy wytypować zawodnika, który strzeli ostatnią bramkę w danym spotkaniu. Gole samobójcze (zgodnie z oficjalnym wynikiem) nie liczą się. Jeśli ostatni gol w meczu będzie golem samobójczym, a nie były oferowane żadne kursy na bramki samobójcze w zakładach na zdobywcę ostatniej bramki, wtedy wszystkie zakłady będą rozliczone jako przegrane. Jeśli w meczu padła tylko jedna bramka, zawodnik, który ją zdobył będzie zarówno zdobywcą pierwszej jak i ostatniej bramki. W przypadku, gdy nie padną żadne bramki, wszystkie ważne zakłady zostaną uznane za przegrane. Jeżeli mecz nie zostanie dokończony, wówczas zakłady na strzelca ostatniej bramki zostaną unieważnione, a stawki zwrócone. Zakład obejmuje wyłącznie regulaminowy czas gry.

 

Liczba goli zawodnika (player goals) - należy wytypować liczbę bramek zawodnika w danym spotkaniu, gdzie: 

Zawodnik 1+ ozn., że zawodnik strzeli przynajmniej jedną bramkę

Zawodnik 2+ ozn., że zawodnik strzeli przynajmniej dwie bramki

Zawodnik 3+ ozn., że zawodnik strzeli przynajmniej trzy bramki itd.

Gole samobójcze (zgodnie z oficjalnym wynikiem) nie liczą się. Zakład obejmuje wyłącznie regulaminowy czas gry. Aby zakład był ważny, zawodnik musi zacząć mecz w podstawowym składzie. W innym przypadku zakłady zostaną unieważnione, a stawki zwrócone. Zakłady rozliczane są na postawie danych na www.soccerstats.info.

 

Liczba asyst zawodnika (player assists) - należy wytypować liczbę asyst zawodnika w danym spotkaniu, gdzie: 

Zawodnik 1+ ozn., że zawodnik zaliczy przynajmniej jedną asystę

Zawodnik 2+ ozn., że zawodnik zaliczy przynajmniej dwie asysty itd.

Zakład obejmuje wyłącznie regulaminowy czas gry. Aby zakład był ważny, zawodnik musi zacząć mecz w podstawowym składzie. W innym przypadku zakłady zostaną unieważnione, a stawki zwrócone. Zakłady rozliczane są na postawie danych na www.soccerstats.info.

 

Liczba strzałów zawodnika (player shots) - należy wytypować liczbę strzałów zawodnika w danym spotkaniu, gdzie: 

Zawodnik 1+ ozn., że zawodnik odda przynajmniej jeden strzał na bramkę

Zawodnik 2+ ozn., że zawodnik odda przynajmniej dwa strzały na bramkę

Zawodnik 3+ ozn., że zawodnik odda przynajmniej trzy strzały na bramkę itd.

Zakład obejmuje wyłącznie regulaminowy czas gry. Aby zakład był ważny, zawodnik musi zacząć mecz w podstawowym składzie. W innym przypadku zakłady zostaną unieważnione, a stawki zwrócone. Zakłady rozliczane są na postawie danych na www.soccerstats.info.

 

Liczba strzałów celnych zawodnika (player shots on goal; sog) - należy wytypować liczbę strzałów celnych zawodnika w danym spotkaniu, gdzie: 

Zawodnik 1+ ozn., że zawodnik odda przynajmniej jeden celny strzał na bramkę

Zawodnik 2+ ozn., że zawodnik odda przynajmniej dwa celne strzały na bramkę

Zawodnik 3+ ozn., że zawodnik odda przynajmniej trzy celne strzały na bramkę itd.

Zakład obejmuje wyłącznie regulaminowy czas gry. Aby zakład był ważny, zawodnik musi zacząć mecz w podstawowym składzie. W innym przypadku zakłady zostaną unieważnione, a stawki zwrócone. Zakłady rozliczane są na postawie danych na www.soccerstats.info.

 

Liczba podań zawodnika (player passes) - należy wytypować liczbę podań zawodnika w danym spotkaniu, gdzie: 

Zawodnik 10+ ozn., że zawodnik zaliczy w spotkaniu przynajmniej 10 podań

Zawodnik 20+ ozn., że zawodnik zaliczy w spotkaniu przynajmniej 20 podań

Zawodnik 30+ ozn., że zawodnik zaliczy w spotkaniu przynajmniej 30 podań itd.

Zakład obejmuje wyłącznie regulaminowy czas gry. Aby zakład był ważny, zawodnik musi zacząć mecz w podstawowym składzie. W innym przypadku zakłady zostaną unieważnione, a stawki zwrócone. Zakłady rozliczane są na postawie danych na www.soccerstats.info.

 

Liczba udanych odbiorów zawodnika (player tackles) - należy wytypować liczbę udanych odbiorów zawodnika w danym spotkaniu, gdzie: 

Zawodnik 2+ ozn., że zawodnik zaliczy w spotkaniu przynajmniej 2 udane odbiory

Zawodnik 3+ ozn., że zawodnik zaliczy w spotkaniu przynajmniej 3 udane odbiory

Zawodnik 4+ ozn., że zawodnik zaliczy w spotkaniu przynajmniej 4 udane odbiory itd.

Zakład obejmuje wyłącznie regulaminowy czas gry. Aby zakład był ważny, zawodnik musi zacząć mecz w podstawowym składzie. W innym przypadku zakłady zostaną unieważnione, a stawki zwrócone. Zakłady rozliczane są na postawie danych na www.soccerstats.info.

 

Zakłady H2H na daną kolejkę Fantasy Premier League zostaną rozliczone jako zwrot jeżeli zawodnik nie wyjdzie w podstawowym składzie bądź obaj wymieni zawodnicy zdobędą taką samą liczbę punktów.

 

Liga Mistrzów - H2H

Jeśli obie drużyny zakończą rywalizację na tym samym etapie rozgrywek, pod uwagę bierze się bilans wszystkich spotkań rozegranych w rozgrywkach

1. większa liczba punktów w regulaminowym czasie gry,

2. lepsza różnica bramek,

3. większa liczba zdobytych goli.

 

Fantasy Premier League

1. Zakłady H2H na daną kolejkę Fantasy Premier League zostaną rozliczone jako zwrot jeżeli zawodnik nie wyjdzie w podstawowym składzie bądź obaj wymieni zawodnicy zdobędą taką samą liczbę punktów. W przypadku zawodników biorących udział w podwójnych kolejkach zakłady pozostają ważne jeśli w choć jednym z nich zawodnik zagra od 1. minuty.

2. Zakłady na liczbę punktów zawodników zostaną rozliczone jako zwrot jeśli zawodnik nie zagra od 1. minuty


źródło: betfan.pl/pomoc

Link reklamowy: OTWÓRZ KONTO w BETFAN z BetJura , WPŁAĆ I GRAJ BEZ RYZYKA! WYGRca do Ciebie! 600 złotych BEZ RYZYKA!!!